OFERTA KLUBU

treningi personalne

Zainwestuj w swoje zdrowie i popraw z nami swój komfort życia. 
W
LIFT trening dostosowany jest do Twoich celów, stanu zdrowia, stopnia zaawansowania i dyspozycji dobowej. Pracujemy w formule 1:1 lub 1:2 na bazie przygotowanego wcześniej planu treningowego uwzględniającego zarówno progresję techniczną, siłową i kondycyjną. 

W trakcie treningów będziemy pracować nad Twoją sprawnością – zakresami ruchów, stabilnością, siłą i wytrzymałością. Nauczysz się wykonywać poprawnie całą gamę ćwiczeń, odpowiednio dobranych do realizacji Twoich celów, a to wszystko w rodzinnej atmosferze butikowego studia treningowego.

Jesteś zainteresowany/a? wybierz trenera aby sprawdzić aktualny cennik treningów i dostępność. 

Dorian Rochowski
Karol Budziński

Prowadzenie treningowe

swing

Pakiety LIFT Lite oraz LIFT to alternatywa do klasycznych treningów personalnych, szczególnie polecana dla osób z dłuższym stażem treningowym, nie potrzebujących stałego nadzoru trenera personalnego podczas treningu.

W ramach pakietu LIFT otrzymujesz plan treningowy na wybraną przez Ciebie ilość jednostek treningowych w skali tygodnia, jeden lub kilka treningów personalnych oraz dostęp do klubu, w tym także do wybranych zajęć grupowych organizowanych w studiu. W przypadku pakietu LIFT LITE masz do wyboru jeden z gotowych planów treningowych przygotowanych na 3-4 jednostki tygodniowo oraz dostęp do klubu.

Plan jest dostarczany za pośrednictwem aplikacji Bridge Tracker co znacząco ułatwia trening i śledzenie postępów. Każde ćwiczenie z planu treningowego posiada swoje wideo lub zdjęcia instruktażowe, a narzędzia raportowania ułatwiają śledzenie postępów treningowych i kontakt z trenerem.

Zajęcia grupowe

Treningi grupowe w LIFT na chwilę obecną ograniczają się do zajęć kettlebells na poziomie zaawansowanym* oraz treningów technicznych, przeznaczonych dla osób korzystających z prowadzenia treningowego (Lift Your Skills).

W przyszłości planowane jest otwarcie sekcji przygotowania kolarskiego oraz sekcji podnoszenia ciężarów (dwuboju olimpijskiego).

Jeśli chcesz spróbować swoich sił na treningu Kettlebells z nami, możesz kupić karnet w linku: WOD GURU.

 *wymagane umiejętności: swing oburącz i jednorącz, zarzut, wyciskanie, przysiad z 1/2 kettlebells, Tureckie Wstawanie.