REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
LIFT Strength & Conditioning

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. Sklep internetowy LIFT Strength & Conditioning, działający pod adresem:
    https://liftsc.pl, prowadzony jest przez Dorian Rochowski, z siedzibą przy: Łączna
    12, 43-109 TYchy, działający pod numerem NIP: 6772232015, REGON: 241795429.
  3. Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania
    zakupów w sklepie internetowym LIFT Strength & Conditioning a w szczególności
    zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu,
    jak również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy
    przez Konsumenta.
  4. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest
    regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).
  5. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są
    obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem
    zakupu.
  6. Każdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
    Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie
    złożenia zamówienia.
  7. Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie,
    klikając na stronie internetowej Sklepu https://liftsc.pl w hiperlink „Regulamin
    Sklepu”. Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.
  8. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu https://liftsc.pl
    odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu
    art. 66 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740,
    ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 Kodeksu Cywilnego
    z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.). Klient wysyłając
    Formularz Zamówienia składa ofertę kupna wskazanego Towaru lub wskazanej
    Usługi za cenę i na warunkach określonych w opisie.
  9. DEFINICJE
    2/13
    Regulamin – niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług
    Sklepu przez Klientów.
    Konsument (umowy zawarte przed 1 stycznia 2021 r.) – osoba fizyczna,
    dokonująca umowy cywilnoprawnej za pośrednictwem Sklepu, niezwiązanej
    bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    Konsument (umowy zawarte od dnia 1 stycznia 2021 r.) – przez Konsumenta
    uważa się następujące osoby:
    osoba fizyczna dokonująca umowy cywilnoprawnej za pośrednictwem Sklepu,
    niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową –
    tzw. „Konsument sensu stricto”
    oraz
    osoba fizyczna zawierająca umowę cywilnoprawną za pośrednictwem Sklepu,
    bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej
    umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego,
    wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią
    działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów
    o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – tzw.
    „Przedsiębiorca na prawach Konsumenta”.
    Dla celów niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku rozróżnienia
    wskazanych dwóch grup podmiotów, Regulamin odnosi się zarówno do
    Konsumentów sensu stricto, jak też Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.
    Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 13 lat
    (pod warunkiem, że uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego), osoba prawna
    oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne
    przyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług świadczonych przez Sklep.
    Formularz Zamówienia – Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za
    pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie
    Towarów lub Usług do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy
    Sprzedaży m.in. sposobu dostawy i płatności.
    Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary
    lub Usługi oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych
    Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów.
    Sklep – serwis internetowy, należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną:
    https://liftsc.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy
    Towary lub Usługi.
    3/13
    Sprzedawca – Dorian Rochowski z siedzibą przy: Łączna 12, 43-109 TYchy, NIP:
    6772232015, REGON: 241795429 który prowadząc działalność zarobkową
    lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej.
    Towar – rzecz ruchoma, będąca przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem
    i Klientem, którego warunki sprzedaży określa Formularz Zamówienia.
    Usługa – działalność gospodarcza o charakterze nieprodukcyjnym, świadczona bez
    jednoczesnej obecności Sprzedawcy i Klienta (na odległość), poprzez przekaz
    danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą
    urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową,
    i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana
    lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy
    z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 576,
    ze zm.).
    Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów lub Usług na odległość zawarta
    przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, zwykle przez Formularz Zamówień.
  10. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
  11. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem
    i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
  12. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza
    Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: https://liftsc.pl lub e-mailowo na
    adres kontakt@liftsc.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  13. Zamówienie Towarów lub Usług realizuje się poprzez wybranie Towarów
    lub Usług, którymi Klient jest zainteresowany, kliknięcie przycisku „DODAJ DO
    KOSZYKA”, znajdującego się przy opisie Towarów lub Usług, a następnie, z poziomu
    „KOSZYK”, znajdującego się w zakładce Sklepu, wypełnienie Formularza
    Zamówienia, w tym wyboru formy dostawy i zapłaty bądź wyboru opcji zapłaty
    przy odbiorze, jeśli takowa jest dostępna dla Towaru lub Usługi, a następnie
    kliknięcie potwierdzenia zakupu.
  14. Przedsiębiorcy, uznani za tzw. Przedsiębiorców na prawach konsumenta (patrz:
    definicja „Konsumenta” w niniejszym Regulaminie), zawierający umowy po 1
    stycznia 2021 r., będą musieli zaznaczyć, już w chwili składania zamówienia
    Towarów lub Usług, że zakup nie ma dla nich charakteru zawodowego.
  15. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na
    swój adres e-mailem, podany w Formularzu Zamówienia.
    4/13
  16. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się
    proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
    a. w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze – rozpoczyna się
    maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez
    Sprzedawcę.
    b. w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym –
    rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie
    bankowym Sklepu.
  17. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni
    robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach, od 8:00 do 21:00. Zamówienia
    złożone w dni robocze po godz. 21:00, w soboty, niedziele lub święta, będą
    rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  18. Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest
    rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego
    otrzymania, przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  19. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta
    zostanie również wysłana faktura VAT.
  20. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
    a. E-mail – kontakt@liftsc.pl
    b. Telefon – 504386000
    c. Adres korespondencyjny – Siemianowicka 5A, 40-301 Katowice
  21. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany
    jest zapłacić (cena brutto). Zawiera ona należny podatek.
  22. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen znajdujących się w Sklepie,
    wprowadzania nowych Towarów lub Usług do sprzedaży, przeprowadzania
    i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie
    z obowiązującymi przepisami prawa.
  23. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza
    uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje
    Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie
    Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej
    zgody Konsumenta.
    5/13
  24. REALIZACJA PŁATNOŚCI
  25. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:
  26. za pobraniem – przy odbiorze przesyłki;
  27. przelewem, na rachunek bankowy – 13 1140 2004 0000 3002 7198 8905;
  28. mPay
  29. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia
    opłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu (5) dni roboczych, od daty
    złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca
    i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko
    numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty,
    przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu.
  30. REKLAMACJA
  31. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne
    Towaru, w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy Kodeks Cywilny
    z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.).
  32. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności sprzedanego Towaru z umową,
    co ma miejsce, gdy:
    Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel
    umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
    Towar nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewniał Klienta;
    Towar nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy
    zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej
    przeznaczenia;
    Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.
  33. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby
    trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu
    lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
  34. W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się
    publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do
    obrotu, w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako
    producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych
    6/13
    nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na
    decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych
    zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.
  35. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie
    stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
  36. W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed
    upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej
    przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.
  37. Jeżeli kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed
    upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada
    lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
  38. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo
    odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar
    na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli
    Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie
    uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
  39. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od
    wad albo usunięcia wady.
  40. Konsument może, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia
    wady, żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru
    żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową
    w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby
    nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez
    Sprzedawcę.
  41. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  42. Reklamacje dotyczące Towarów, mogą być zgłaszane:
    a. na piśmie, na adres siedziby Sprzedawcy;
    b. pocztą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w potwierdzeniu złożenia
    Zamówienia.
  43. Reklamacja powinna zawierać:
    a. dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres
    korespondencyjny, opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu kontaktowego);
    7/13
    b. wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania;
    c. numer Zamówienia, widniejący w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;
    d. oryginał lub kopia dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury) może ułatwić
    złożenie reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.
  44. Klient, realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi, dostarczy wadliwy Towar,
    na koszt Sprzedawcy, na adres: Siemianowicka 5A, 40-301 Katowice.
  45. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie czternastu
    (14) dni od dnia jej otrzymania.
  46. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, Sprzedawca zobowiązuje się wymienić
    wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie czternastu (14) dniu
    od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.
  47. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się
    dokonać zwrotu płatności w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania
    odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili
    otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego
    odesłania.
  48. Jeżeli Konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył
    oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona,
    a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu (14) dni,
    uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  49. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad
    przedawnia się z upływem roku (1), licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku
    Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem
    dwóch (2) lat.
  50. Powyższe przepisy nie wyłączają możliwości udzielenia przez Sprzedawcę
    gwarancji na zakupione Towary i Usługi, co przewiduje osobny regulamin
    gwarancyjny.
  51. PRAWO ODSTĄPIENIA
  52. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U.
    z 2020 r. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży
    Towarów lub Usług zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając
    stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia
    8/13
    wydania Towaru (tj. od dnia odebrania Towaru przez Konsumenta) otrzymania
    Usługi. Do zachowania tego terminu przez Konsumenta wystarczy wysłanie
    oświadczenia, przed jego upływem.
  53. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie
    o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego
    regulaminu.
  54. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: Siemianowicka
    5A, 40-301 Katowice.
  55. Konsument zwróci Sprzedawcy Towar w terminie czternastu (14) dni od dnia,
    w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru
    przed jego upływem.
  56. Zwrotu Towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: Siemianowicka 5A,
    40-301 Katowice.
  57. Sprzedawca, w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczenia
    o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego
    płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, przy czym zwrot płatności nie nastąpi,
    do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta
    dowodu jego odesłania.
  58. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu
    zapłaty, jakiego użył Konsument.
  59. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.
  60. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi
    w odniesieniu do umowy:
    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
    wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu
    jego zindywidualizowanych potrzeb;
    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu
    lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana
    w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
    zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli
    opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu,
    ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
    rzeczami;
    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
    9/13
    programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
    opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy
    o prenumeratę;
    w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
    którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed
    upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
    materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
    Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
    poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od
    umowy;
  61. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi
    innemu niż Konsument, w znaczeniu przyjętym na potrzeby niniejszego
    Regulaminu (patrz: definicja „Konsumenta”).
  62. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
  63. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego
    przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat
    Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację.
    Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się
    pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
    Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego
    działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do
    którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem
    polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów
    d o s t ę p n y j e s t p o d a d r e s e m :
    https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
    Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
    I n t e r n e t o w e j p l a t f o r m y O D R d o s t ę p n e j p o d a d r e s e m :
    http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  64. Niniejszy rozdział zatytułowany „Pozasądowe rozwiązywanie sporów” nie
    znajduje zastosowania wobec jednej kategorii osób, opisanych w niniejszym
    Regulaminie jako Konsumenci, tzw. „Przedsiębiorców na prawach konsumenta”,
    która weszła w życie dla umów zawartych od 1 stycznia 2021 r. Wobec tego, dla
    wszystkich umów, rozdział ten stosuje się jedynie wobec podmiotów należących do
    tzw. kategorii Konsumenta sensu stricto.
    10/13
  65. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  66. Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez
    niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez
    Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych,
    w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
    danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
    danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88.
  67. Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas
    korzystania ze Sklepu, jest Sprzedawca.
  68. Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywane
    podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy sprzedaży.
  69. Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
    danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
    danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88 ma prawo dostępu do swoich danych
    osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia
    każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.
  70. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na
    przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
  71. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności
    zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.
  72. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  73. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży Towarów
    lub Usług znajdujących się na stronie Sklepu.
  74. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.
  75. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na
    stronie internetowej Sklepu https://liftsc.pl.
  76. Aby móc korzystać z Usług Sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzeń
    11/13
    pozwalających na dostęp do internetu oraz przeglądarki internetowej,
    umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail,
    umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.
  77. Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronie
    Sklepu treści bezprawnych.
  78. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się
    odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  79. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, będącego
    Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących
    przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami
    Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi
    konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
  80. W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było
    lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu
    w pozostałej części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpią
    nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej
    oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych
    luk w Regulaminie.
    Załącznik 1: Formularz odstąpienia przez Konsumenta sensu stricto oraz
    Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta od zawartej umowy
    Miasto: , dnia: _ r.
    Konsument/Przedsiębiorca na prawach Konsumenta:
    Imię i nazwisko: ______

    Adres: ____
    E-mail: ____
    Tel: ____
    Przedsiębiorca:
    Nazwa: LIFT Strength & Conditioning
    Adres: Siemianowicka 5A, 40-301 Katowice
    12/13
    FORMULARZ ODSTĄPIENIA PRZEZ KONSUMENTA LUB PRZEDSIĘBIORCY NA
    PRAWACH KONSUMENTA
    OD UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG
    Niniejszym, działając na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30
    maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), w brzmieniu:
    Art. 27 ustawy o prawach konsumenta
    Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa,
    może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia
    kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
    informuję o odstąpieniu od umowy, zawartej dnia ___ r., polegającej na:



W związku z powyższym, uprzejmie proszę o zwrot następującej kwoty pieniężnej,
w y n i k a j ą c e j z o d s t ą p i e n i a o d u m o w y : _ _ _ _ _ _ z ł ( s ł o w n i e :
_____________________), którą należy przelać na następujący numer
rachunku bankowego: _____________.
Z wyrazami szacunku,


13/13
(własnoręczny podpis Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta)